poniedziałek, 9 października 2017

Ilustracja urodzinowa dla Zosi.

Pamiętacie ilustrację ślubną z wilczkami na huśtawce pod księżycem?
Rok temu rodzina Wilczków się powiększyła i parę dni temu nasza Zosia obchodziła swój pierwszy roczek :)

Namalowałam dla Zosi ilustrację, która mam nadzieję pozostanie pamiątką na lata.
Tym razem zamknęłam kompozycję nie w owalu, a w prostokącie z zaoblonymi rogami.
Na ilustracji panuje leśny klimat. Odkąd pamiętam las mnie zawsze fascynował. Jako mała dziewczynka wyobrażałam sobie, że zamieszkują go elfy i inne bajkowe stworzonka. Chciałam uchwycić tę tajemniczość lasu i jego mieszkańców. My obserwatorzy, podglądamy zza drzew leśne zwierzątka, które przybyły na przyjęcie urodzinowe. Chyba się udało, prawda?:)



 Chodźcie do mojej pracowni podejrzeć jak ilustracja powstawała:)



Jak zawsze zaczęłam od szkicu:


 Później przyszedł czas na moją ulubioną część - kolorowanie:

  
Ten etap pracy lubię najbardziej- wypełnianie ilustracji kolorem- na etapie szkicu wszystko jest jeszcze płaskie , kiedy sięgam po farby, kolory które mam w głowie przenoszę na papier i dzieje się magia💛










Ilustrację oprawiłam w ramę 40x50cm:





Kadr z urodzin:



  i ciocia Agata przy pracy ;)   :



 A tutaj w ramach przypomnienia wspomniana ilustarcja ślubna z Wilczkami:


  Samych cudowności Zosiu! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz