piątek, 18 maja 2018

Mój wernisaż ilustracji.

13 kwietnia 2018 roku, w piątek odbył się mój pierwszy, autorski wernisaż otwierający wystawę ilustracji w murach Domu Literatury w Łodzi. Był to dla mnie bardzo szczęśliwy piątek 13-ego :) czekałam na ten dzień z wypiekami na twarzy. Spełniło się jedno z moich marzeń.
I do tego w takim miejscu, w zabytkowej kamienicy. Dziękuję jeszcze raz Pani Prof. Joannie Wiszniewskiej - Domańskiej, która trzymała pieczę nad wystawą oraz Domowi Literatury za udostępnienie wnętrz dla mojej wystawy.

Wystawa prezentuje wybranych 36 akwarelowych ilustracji namalowanych w latach 2014-2018. Są to prace głównie do ksiażek dla dzieci i nie tylko. Są ilustracje namalowane do Pana Kalendarza oraz seria ilustarcji inspirowanych nocnym niebem i morzem.

Wystawę będzie można zwiedzać do końca maja, a jutro, 19 maja w Noc Muzeów w Łodzi do późnych godzin nocnych. Zapraszam na ul. Roosevelta 17 w Łodzi.

A teraz zapraszam na długą fotorelację z tego dnia. Dziękuję fotografowi Adrianowi Jaszczakowi KLIK za uwiecznienie wernisażu:)


Dzień zaczął się od wywiadu dla regionalnej telewizji OTVM:



Wywiad możecie zobaczyć tutaj KLIK



O 20.00 zaczął się wernisaż:








































....I jeszcze kilka kadrów:


















Dziękuję wszystkim Gościom za przybycie. To był wspaniały dzień! Cieszę się, że był częścią mojego twórczego życia .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz