środa, 30 lipca 2014

Kotografika 2015. Bo koty są dla ludzi z wyobraźnią!

Zostałam zaproszona do cudownego projektu. Tworzą go tylko kobiety - graficzki, ilustratorki, miłośniczki kotów.
Mowa o kalendarzu Kotografika 2015. Bo koty są dla ludzi z wyobraźnią.



Fundacja Hospicjum dla Kotów Bezdomnych to wyjątkowa organizacja – to dom dla ok. 30 kotów chorych, starszych, niepełnosprawnych, po wypadkach. Zapewnia im świetną opiekę weterynaryjną, domowe warunki i stały kontakt z opiekunem. Jest jedynym w Polsce hospicjum dla zwierząt, które prowadzi także Kocią Agencję Adopcyjną i edukuje dzieci i dorosłych. Więcej informacji o hospicjum można zasięgnać tutaj: http://www.kocie-hospicjum.pl


Przygotowywany jest kalendarz na rok 2015. Celem wydania kalendarza jest promocja adopcji kotów oraz pozyskanie środków na utrzymanie i leczenie podopiecznych Hospicjum. Każda z 12 kart w kalendarzu jest przygotowywana przez inną osobę - projektantkę graficzną, miłośniczkę kotów, zaangażowaną w internetowe społeczności [np. prowadząc bloga albo fanpage]. 
Zysk ze sprzedaży kalendarza jest przeznaczony wyłącznie na potrzeby kocich podopiecznych Hospicjum, wszystkie osoby zaangażowane w realizację projektu pracują na zasadzie wolontariatu.
Do współpracy zapraszone są wyłącznie kobiety, w tym również i ja:)

Wybrałam wrzesień.


 Pomyślałam, że mój atramentowy kot w wannie świetnie sprawdzi się w roli wrześniowego kota:)


 

Projekt jeszcze powstaje, na ilustrację nanoszę dni tygodnia, zaznaczam święta (rownież te wymyślone przeze mnie)....


Od kiedy zaangażowałam się w tą akcję, śledzę losy kocurków na fb-owej stronie hospicjum:
https://www.facebook.com/KocieHospicjum
Bywają momenty radosne ale również i smutne, kiedy koty odchodzą. Cieszę się, że biorę udział w czymś dobrym i potrzebnym.


P.S blog sam pozmieniał czcionkę, dziwnie to wygląda ale nie umiem tego zmienić...wybaczcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz