poniedziałek, 29 grudnia 2014

Poświatecznie

Witajcie poświątecznie!

Dziękuję Wam za życzenia świąteczne, za wszystkie miłe słowa, za Wasze podziękowania i fotorelacje z otwierania moich szczelnie zapakowanych przesyłek;)
Poniżej dwie fotorelacje. Jedna nadesłana przez zwyciężczynię konkursu światecznego- Agnieszkę:


Druga przesłana przez Panią Ulę:


Ah te psiaki kochane - zawsze zwęszą, że coś nowego się pojawiło w domu;)
A tutaj również Pan Polarny grzeje miejsce pod choinką u Ohana blog:
KLIK



Wracając do szczelnie zapakowanych paczek. Bardzo spodobało mi się określenie, które napisała do mnie Pani Kasia z Ohana blog :

Bardzo dziękujemy, Pan Polarny dotarł w świetnym stanie i niezbyt zmęczony podróżą, zapakowany tak, że nawet bezpośredni strzał z czołgu by mu nie zaszkodził :)

Znając możliwości Panów Kurierów w rzucaniu paczkami pakuję moje ilustracje bardzo szczelnie.
Rzeczywiście czołg nie dał by im rady;)

Na koniec kąpieLISko:)

Zdjęcia zrobiłam przed Świętami, ale wstawiam je dopiero dziś, ponieważ liski czyściochy były niespodzianką dla moich ukochanych znajomych. kąpieLISko zamieszkało w uroczym domku z bali w okolicach Gdańska , w łazience, w której też stoi wanna na lwich nóżkach... Liski są u siebie;)





Miłego poniedziałku!


1 komentarz:

  1. Alez jakby dostać takie piękne prace to byłby cudowny prezent:) A kochana mogłabyś ocenić mój pomysł z motywem zorro kopyktowa na blogu - kopytkowa.blogspot.com? Jako, że masz zmysł artystyczny to twoja opinia byłaby dla mnie cenna:)

    OdpowiedzUsuń