wtorek, 10 maja 2016

Ilustracje dla Mamy:)

Witajcie!
Dzień Mamy już za niedługo:)
W zeszłym roku bardzo spodobały się Wam ilustracje stworzone z myślą o mamach. W tym roku namalowałam serię trzech innych akwarelowych ilustracji. Tym razem z mamami: Panią Lis, Panią Baribal i Panią Szop. Mam nadzieję, że i tym razem sprawię radość niejednej Mamie:)


Koszt ilustracji : 65zł

Koszt owalnej ramki KVILL (IKEA) : 16zł - wybrałam lekką, białą ramkę z tworzywa sztucznego, ramka ma wymiar 21x27cm
Wielkość ilustracji: 12x16cm

Koszt dostawy kurierem : 25zł - ilustracja trafia do osoby zamawiającej dzień po wysyłce

Koszt dostawy pocztą(priorytet): 14zł - ilustracja trafia do osoby zamawiającej max dwa dni po wysyłce

Całkowity koszt zamówienia z wysyłką pocztą wynosi 95zł.
Całkowity koszt zamówienia z wysyłką kurierem wynosi 106zł.
(przy zamówieniu kilku ilustracji koszt wysyłki kurierem nie podnosi się i wynosi nadal 25zł)

1. lubię kiedy mnie tuLISz mamo



 2. dla ciebie moja MIłoŚć mamo



 2. udany SZOPing tylko z tobą mamo




Każda zamówiona ilustracja zostanie przeze mnie ozdobnie zapakowana:) Nie zabraknie ręcznie malowanych serduszek na szarym papierze, ulubionego, bawełnianego sznureczka i chmurki z miejscem na pamiątkowy wpis.

Zamówienia proszę składać na adres mailowy: agata@cubik.pl, na fb lub tutaj za za pomocą panela wiadomości:) W wiadomości proszę wpisać nazwę zwięrzątka : Lis, Baribal, Szop oraz wybraną formę wysyłki.
Zamówienia proszę składać do 23maja (poniedziałek) do godz. 20.00.

Ilustracje za każdym razem malowane są przeze mnie ręcznie, dlatego mogą się minimalnie różnić od tych, które zostały zaprezentowane:) Ten aspekt czyni je wyjątkowymi i niepowtarzalnymi:))

Zapraszam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz