środa, 12 kwietnia 2017

Zaproszenia na Chrzest Święty Stefka.

Kwiecień i maj to miesiące, które kojarzą mi się z tematem Chrztu Świętego i Pierwszej Komunii Świętej.
Ale dziś chciałabym napisać parę słów o zaproszeniach na okoliczność tej pierwszej uroczystości.

Pamiętacie Brzozowy Las, który namalowałam dla Stefka? Pisałam o niej tutaj KLIK

Ponownie miałam okazję namalować coś dla Stefka. Zbliża się dzień odnowienia Chrztu Świętego i rodzice Stefka poprosili mnie abym stworzyła na tę okoliczność zaproszenia.

Chłopiec ma "sowie" nazwisko dlatego od razu wiedziałam, jakie zwierzątka pojawią się na zaproszeniach :) Bardzo chciałam również nawiązać do poprzedniej ilustracji i ogólnie do miejsca, w którym mieszka Stefek- czyli do brzozowego lasu. Sowia rodzinka przytula się zatem wśród brzozowych gałązek.

Ilustracja w ramie nie była w planach ale skoro miała powstać aby móc ją przenieść na projekt zaproszeń pomyślałam, że fajnie byłoby ją oprawić i wysłać Stefkowi na pamiątkę:)


Oto efekty pracy:



Do oprawienia ilustracji wybrałam ramkę kwadratową 25x25cm z serii Ribba IKEA.



 Tata Stefka jest wyjątkowo wysoki, wyższy sporo od mamy Stefka:




 Środek zaproszenia również zdobią brzozowe gałązki:



Wybrałam perłowe koperty - są idealne!





I trzy kadry, które pojawiły się dziś na Instagramie:) KLIK 





Jestem bardzo zadowolna z efektu! I mega się cieszę, że mogłam stworzyć oryginalne zaproszenia na tak ważne wydarzenie:)

Pamiętam jak malowałam Brzozowy Las i kontaktowałam się z mamą Stefka wieczorami, bo za dnia nie było czasu, gdyż mama Stefka spędzała czas z synkiem w szpitalu...
Nie znamy się osobiście ale czuję taką więź... nie umiem tego wytłumaczyć...
Widzę na przysyłanych zdjeciach jak Stefek rośnie i nabiera sił! Stefku rośnij dalej!



Jeśli chcielibyście mieć wyjątkowe zaproszenia na Chrzest Święty, Komunię, uroczystość ślubną.....i podoba się Wam stylistyka, w której tworzę - napiszcie do mnie:) Chętnie stworzę piękne, unikatowe zaproszenia:)


A już na dniach pojawi się wpis o ilustracjach stworzonych na pamiątkę Chrztu Świętego.
Planuję go już od dłuższego czasu, uzbierałam materiał, mam co pokazać;)

Pozdrawiam Was!

A.

1 komentarz:

  1. Zaproszenia są fantastyczne, zwłaszcza, że wzór nawiązuje do nazwiska. Sówki są mega urocze. Same zaproszenia razem z perłowymi kopertami prezentują się genialnie :-) a obrazek dla Stefka będzie świetną pamiątką.
    Agato, jesteś zdolna, pomysłowa, kreatywna... Proszę przemyśl sprawę tkanin.
    Chciałabym poduszkę z tym cudownym jeleniem! Już go widzę na jasnym tle, a w każdym rogu poduchy kolorowy pomponik!
    Przypinki też byłyby fajne. Albo magnesy. Albo kubek o fajnym kształcie... Ech... Rozmarzyłam się ;-)
    Pozdrowienia z Turcji! A.

    OdpowiedzUsuń