czwartek, 13 lipca 2017

Nowa książka!

Wracam do Was powoli z super nowiną.

Pojawiła się najnowsza książeczka wydawnictwa Bajkopis, którą miałam przyjemność ilustrować.

Kiedy dziś rano listonosz zawitał do mnie z taką paczką:


wiedziałam co kryje w środku:)))

Najnowszą książeczkę pt: Gdy lew się wybiera do fryzjera.



Emocje jakie mi towarzyszyły przy rozpakowywaniu koperty są nie do opisania.
Za każdym razem serce mi bije bardzo mocno. To jest już moja 16 zilustrowana książka, a ja się czuję jakby była pierwsza, taaaaka radość!

Planuję wpis na jej temat w niedalekiej przyszłości.

Książeczkę można zakupić tutaj:  KLIK
A może ktoś z Was już ją ma? ;)

Pozdrawiam Was ciepło!
A.

3 komentarze:

  1. Gratuluję! :)
    Książeczki Jeszcze nie mam.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję kolejnego wydawnictwa! Do twarzy Ci z lwią grzywą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lwia grzywo! gratuluje, wspaniale miec taki talent od Boga!

    OdpowiedzUsuń