środa, 19 lutego 2020

Odpowiedzi na komentarze do wpisu o Cudownościach ostatnich miesięcy.

Witajcie!

Dziękuję za komentarze, które pojawiły się pod wpisem o moich cudownościach.
Niestety nie mogę umieszczać odpowiedzi:/ Nie publikują się... Może ktoś może mi podpowiedzieć dlaczego? Czy coś powinnam zmienić w ustawieniach? Mieliście podobnie?

Pomyślałam, że moje odpowiedzi do Waszych komentarzy zamieszczę tutaj:)

1. Anonimowy pisze:

Świetny wpis i fajnie, że produkty są sprawdzone a nie tylko reklama. Serum róża malina również uwielbiam. Pomadki zużywam w szpic i nie umiem inaczej :-) Wpisy na blogu? Wszystko może być, cudowności, migawki, podróże:-) Mam pytanie odnośnie tego rozświetlacza, w które miejsca na twarzy warto go wsmarować, żeby był efekt rozświetlenia ale nie nadmiernego świecenia? 

Dziękuję Ci za wiadomość:) Co do rozświetlacza to lubię wklepywać opuszkami w kości policzkowe, odrobinę na grzbiet nosa, w kącikach oczu ( kiedy jestem niewyspana) i czasem w to zagłębienie nad ustami:) nauczyłam się z you tube haha ;) Jeśli nałożysz za dużo, nie martw się, możesz zdjąć nadmiar albo przykryć kremem bb lub pudrem. Nie lubię rozświetlaczy w kamieniu bo ich już nic nie ruszy ;)


2. Jagoda :

Zaglądam od lat. Myślę też, że blogi wrócą do łask, bo ludziom już przejadł się tłok na social media, a tu jest bardziej kameralnie. :)


Mam to samo odczucie:) Pamiętam kiedy świat blogowy raczkował, w zasadzie właśnie wtedy zaczęłam też pisać mojego bloga. Przywykliśmy do ruchomych obrazów, a jednak przyjemnie jest czytać:) ja bardzo to lubię, relaksuje mnie to:) Cieszę się, że jesteś:)


3. Karo:

Agatko uwielbiam Twoje wpisy, podglądam Ciebie na insta i mam od Ciebie piękne obrazy, nie wiem czy pamiętasz złoty konik Lenki buziaczki Karo

Jasne, że pamiętam! Cieszę się, że jesteś:) Właśnie Instagram sprawił, że przestałam być tutaj:( co jest smutne... Ale zamierzam powrócić z kolejnymi wpisami bo jednak darzę sentymentem to moje miejsce. Buziaki!





Jeśli pojawią się kolejne komentarze do poprzedniego wpisu  to będę tutaj odpowiadała:)

Serdeczności!

A.


5 komentarzy:

  1. Ja też nie mogę umieścić komentarza z tableta, konto google nie chce mnie zalogować na Twoim blogu. Ale z komórki nie ma problemu. Nie wiem o co chodzi, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Agato, kiedy jakies wpisy? czekamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na Panią, jak na szczepionkę :) oby szybko wróciła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy potrzebujesz pilnej pożyczki, aby opłacić rachunki lub spłacić długi, jeśli tak, możesz skontaktować się z firmą pożyczkową, która pomogła mi w udzieleniu mi pożyczki w wysokości 50000 zł, możesz skontaktować się z nią pod adresem johnmark4074@gmail.com, aby uzyskać pożyczkę lub wysłać SMS-a za pośrednictwem:
    +2349033667873 lub

    WhatsApp nas dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń