poniedziałek, 27 października 2014

Julian Tuwim - Wiersze dla dzieci.

Na ten moment czekałam od dawna. I wreszcie nadszedł! Wiersze dla dzieci Juliana Tuwima widziane moim pędzlem są już w sprzedaży :D do wyboru w miękkiej lub twardej oprawie.


Dziękuję wydawnictwu GREG KLIK za możliwość ilustrowania wierszy. Mogłam poszaleć artystycznie- miałam pełną dowolność :) Było bardzo pracowicie, bo było nad czym pracować!
91stron, 91 ilustracji, 45 wierszy (w tym dwie bajki).
Każda książka, którą ilustruje kojarzy mi się z innym etapem w moim życiu. Tak było i tym razem. Są w niej moje emocje, lepsze i te gorsze dni (gdzie pozbawiona weny mogłam jedynie coś naszkicować), Są wspomnienia z podróży, które w przerwie odbyłam aby odpocząć, popatrzeć na zielone i zebrać nowe inspiracje...



Jest kolorowo, plamiście, są moje chmurki i strzałki z napisami i odcisk palca na końcu;)
Tadamm! Zapraszam do oglądania ;)



















































I jeszcze kilka oryginalnych ilustracji:)








Jak się Wam podoba?
Wiersze można teraz kupić na stronie wydawnictwa GREG. Być może niebawem tak jak Marek Piegus zamieszkają na półkach w Empiku.

p.s w czasie kiedy fotografowałam każdą stronę, kotka Tekla nadzorowała pracę ;)

4 komentarze:

  1. Śliczne. My również bardzo lubimy książeczki Tuwima ;) Świetna galeria zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) chyba nie znam osoby, które nie lubiłaby wierszy Tuwima.
    Miło jest mi gościć Ciebie tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 50 year-old Legal Assistant Alia Norquay, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like Cold Turkey and Cabaret. Took a trip to Kasbah of Algiers and drives a Ford GT40. Idz do tej stronie

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, pstrokacizna dziś zastępuje ładny rysunek

    OdpowiedzUsuń