czwartek, 7 lipca 2016

Czerwcowe ślubniki.

Zeszły miesiąc czerwiec upłynął mi na malowaniu między innymi ślubnych ilustracji.
Pomyślałam , że zbiorę wszystkie realizacje tutaj i pokażę co stworzyłam:)
Ślubniki- tak je nazywam - ilustracje będące niezapomnianą pamiątką, prezentem dla Par Młodych.
Jedyne i niepowtarzalne...


* Alicja i Kuba pobrali się we Włochesz dlatego aby nawiązać do włoskiego klimatu posadziłam liski na Vespie ;)




A tutaj Lisia Para w innym wydaniu:




* Karolina i Karol kochają się SZOPująco ;)







* Jola i Przemek kochają pszczoły i swojego psa Lousia <3







* z kolei Agnieszka i Dawid kochają podróże....






Kolor turkusowy był kolorem przewodnim na ślubie Agnieszki i Dawida. Na szarym papierze, w który owijam ramę umieściłam równiez turkusowe serca :)


* Marta czuła  oparcie w swoim narzeczonym Arku....a od niedawna również mężu...



* Marta i Piotr pasjonują się paralotniarstwem. Zarówno w .życiu jak i na ilustracji towarzyszy im ukochany pies:)





* Marta i Tomasz są już rodzicami :))





* To był ślub jak z bajki.... Katedra, ulubione cabrio w kolorze ciemnej, butelkowej zieleni, balony.... Ilustracje, które stworzyłam będą pamiątką z tego dnia dla Rodziców Ewy i Pawła. Chwila zatrzymana i uwieczniona akwarelą. Towarzyczy im ukochany królik:)




* a tutaj kartka pamiątkowa dla Zuzy i Jarka, którzy poznali się w kinie :) kartka ma wymiar 15cmx15cm





Jak się Wam podobają ślubne realizacje? Osobiście mam dużo radości przy tworzeniu tego typu ilustracji.
Za każdym razem uwieczniam czyjeś wspólne historie, marzenia....

Pozdrawiam Was ciepło!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz