piątek, 10 listopada 2017

Listopadowa karta z kalendarza na pulpity.

Już jest dłuuugo wyczekiwany listopad na pulpity:)

U mnie na pulpicie też ciągle gościł szop z październikiem (spuśćmy kurtynę milczenia :/),  mamy listopad, a myślami jestem już w grudniu... Czy Wam też czas tak szybko upływa???

Wracając do listopada to ten miesiąc kojarzy mi się oczywiście z Panem Lisem:)
Dodatkowo z długimi  wieczorami często w wannie;)
Chciałabym więcej czytać książek w tym czasie ale ostatnio brakuje mi czasu i na nie:/
Ale na szczęście Pan Lis ma duuużo czasu na czytanie kryminałów, i Ci z Was, którzy są spostrzegawczy zauważą, że u Pana Lisa w łazience zamieszkała Pani Doniczka;)
Tak, listopad będzie kojarzył mi się z moimi doniczkami, które miały premierę właśnie w tym miesiącu, zatem nie mogło jej zabraknąć na listopadowej tapecie.

* wersja na komputer:


 * wersja na tablet i telefon:

* tak się tapeta prezentuje na tablecie i telefonie: KLIK 
                                                                               KLIK


Jak się Wam podoba listopad z Panem Lisem?
Oznaczajcie zdjęcia z swoimi pulpitami #tapetaagatakrzyzanowskailustrator
Chętnie zobaczę Pana Lisa u Was:)

p.s właśnie ktoś mi napisać, że te nóżki od wanny wyglądają jak ręce wynurzające się z wody.... trochę kripi wyszło, prawda?:) ale Pan Lis czyta krymianły to na pewno się nie boi;)



Agata


7 komentarzy:

  1. Dziękuję, rewelecja! Widzę następny pomysł na kapcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o:) kapcie? w króliki czy w lisy? można gdzieś podejrzeć Twoje wyroby?

      Usuń
  2. Hej, świetne ilustracje!
    Jeśli szukacie dobrego miejsca, w którym można wydrukować ilustracje, polecam Reprotechnikę – drukarnia wrocław bez kolejek i w przystępnej cenie 😉 Ostatnio sama musiałam wykonać swoje i zleciłam to tej firmie, jestem naprawdę zadowolona z rezultatu! 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje realizacje, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się. :) Fajny również jako ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny motyw z tym lisem, obejrzałam kilka innych Twoich realizacji i ta podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ilustracje! Podoba mi się motyw z lisem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń