piątek, 1 grudnia 2017

Pan Kalendarz 2018

 Znów nadszedł moment długo przeze mnie oczekiwany i wiem, że przez Was również:)

Kiedy wydałam kalendarz na rok 2017 i  widziałam, że tak bardzo Wam się spodobał wiedziałam, że muszę stworzyć kolejną edycję. Miałam w głowie myśl, że chyba nie uda mi się pobić pomysłu z Panem Sznurkiem...  Mało tego moi bliscy zadawali pytanie: Ciekawe co teraz wymyślisz? Co działało na mnie jak płachta na byka :) więc czekałam i myślałam, aż nadejdzie pomysł. Bo chciałam aby też był wyjątkowy, inny niż wszystkie kalendarze.

I oto jest, Pan Kalendarz na rok 2018:



Pan Kalendarz na rok 2018 to cała ja.
Inspirację czerpałam z moich emocji, wspomnień, podróży, z wcześniej powstałych pulpitowych kart z kalendarza, które co miesiąc dla Was tworzę, z moich marzeń i planów...

Jednym z moich marzeń jest napisanie i zilustrowanie książki dla dzieci. Pan Kalendarz jest trochę taką książką obrazkową, którą można oglądać i oglądać i odkrywać za każdym razem nowe historie. A historia dzieje się w lesie. W miejscu magicznym, pełnym zakamarków...W moim kalendarzu leśne zwierzątka umawiają się na herbatkę, zażywają kąpiele w wannie w długie jesienne wieczory, dziergają sweterki na drutach, cieszą się porami roku..... Możemy śledzić ich losy przez cały rok.

Kiedy byłam dzieckiem wyobrażałam sobie, że w lesie kiedy nikt nie widzi dzieją się magiczne historie. W drzewach są maleńkie drzwiczki, które prowadzą do mieszkań leśnych zwierząt, np Pana Grizli lub Pana Lisa:)

Przygotowałam również niespodzianki dla najmłodszych ale sądzę, że dorośli też będą mieli frajdę. Zapukajcie z Maluchami do pewnych drzwiczek, zajrzyjcie do lusterka (tak, w Panu Kalendarzu jest lusterko), odszukajcie poukrywane literki...

* Celowo nie pokazuję zdjęć każdego miesiąca aby nie psuć poszukiwań poukrywanych literek;)


 Pan Kalendarz ma format a4 i przyjedzie do Was w tekturowym pudełeczku, owinięty w białą bibułkę z ręcznie namalowanym serduszkiem. Został wydrukowany na szlachetnym, grubym papierze, który pieknie oddaje kolory i jest niezwykle miły w dotyku:)





Edycja Pana Kalendarza na rok 2018 jest w poziomie, ponieważ chciałam zyskać jak najwięcej miejsca na ilustracje. Każdy miesiąc jest wypełniony ilustracją po brzegi. Na dole każdej strony znajduje się kalendarium, również ręcznie napisane:)




 Pudełko zdobi Pan Sznurek, tym razem szaro-biało-czerwony, przywieszki oraz otwierane okienko z miejscem na dedykację:









 


Z Panem Kalendarzem trzeba obchodzić się ostrożnie, bo jest w nim lusterko;) każde przeze mnie umieszczane.
 





Puk!  Puk !  :








 Nie byłoby Pana Kalendarza gdyby nie było ilustracji. Każda z nich została przeze mnie namalowana akwarelą, tuszem i piórkiem. Nad stworzeniem Pana Kalendarza pracowałam kilka miesięcy. Każdy miesiąc jest przemyślany i kryje w sobie wiele szczegółów.




Koszt Pana Kalendarza to 95zł plus koszt wysyłki:

* kurier DPD  : 21zł
* poczta polska (list polecony priorytet) : 12zł
* paczkomat In post (Paczka e-commerce InPost) : 9zł  - dostawa do rąk Odbiorcy
* paczkomat In post (odbiór paczki przez Odbiorcę w paczkomacie) : 14zł

Pan Kalendarz przybędzie do Was zabezpieczony w kopertę bąbelkową.
Przy zamówieniu większej ilości ustalam koszt dostawy indywidualnie - tak by było dla Was jak najbardziej korzystnie finansowo:)

*W przypadku wysyłki za granicę również ustalam koszt wysyłki indywidualnie .

Zamówienie proszę składajcie pisząc do mnie wiadomość mailową na adres: agata@cubik.pl o tytule : Pan Kalendarz 2018 , w treści proszę o podanie adresu wysyłki, nr tel do osoby odbierającej przesyłkę i wybraną formę wysyłki.

Mam nadzieję, że i ta edycja Pana Kalendarza bardzo się Wam spodoba:) i będzie Wam umilać nadchodzący rok.

Na koniec 3 kadry z pracowni:






Wspaniałego Nowego Roku moi Mili!


8 komentarzy:

  1. Powiem tak: zaniemówiłam, wryło mnie w ziemie, szczęka opadła, oczy przetarłam i już wiem: JESTEŚ PRZE-CU-DO-WNA! To istne arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:*** nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy:)

      Usuń
  2. Przepięknie :) jak można złożyć zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę przeczytać, wszystko jest wyżej napisane:)

      Usuń
    2. Przepraszam, czytałam wszystko dokładnie a jakoś ten fragment mi umknął zupełnie. Cudowny prezent sobie sprawie :)

      Usuń
    3. Kapitalny! Przepiękny! Wracacam do zdjęć nacieszyc oczy i juz myślę gdzie go powiesić w domu ❤

      Usuń