sobota, 30 listopada 2019

Pan Kalendarz 2020


🌓🌕🌖🌑

Noc od zawsze mnie inspirowała. Uwielbiam nocne niebo , zachmurzone i takie rozgwieżdżone, że Droga Mleczna jest na wyciągnięcie ręki. Z Księżycem w pełni, "rogalem" i w nowiu.
Jest coś tajemniczego w nocy. Trzeba bardziej wytężać wzrok i uważniej słuchać. Być bardziej skupionym. Dzięki urokowi nocy doceniamy piękno dnia.

Nocą tworzy mi się najlepiej. Nocą też powstawały poszczególne miesiące Pana Kalendarza 2020.

Przedstawiam Wam moją piątą edycję Pana Kalendarza 2🌙2🌙....wypełnioną nocnym niebem.


Na warsztat wybrałam nocne niebo i z pomocą akwareli oraz mojej leśnej ekipy przedstawiłam 12 miesięcy w nieco tajemniczy i metaforyczny sposób. Dodatkowo uzupełniłam karty kalendarza o fazy Księżyca, a miejscami o gwiazdozbiory. Przygotowałam też zagadkę dla najmłodszych, choć i dorośli mogą się sprawdzić :)

Pan Kalendarz 2020 jest formatu A4 i wydrukowany został na cudownym papierze o grubości 260g/m2 z wyczuwalnym pod opuszkami palców ziarnem. Do złudzenia przypomina papier akwarelowy ⭐
Na żywo prezentuje się wspaniale!

Całość otulona została srebrną bibułką z księżycem i zapakowana w tekturowe pudełko, przewiązane etykietką, którą później można wykorzystać jako zakładkę do książki czytanej wieczorową porą i nie tylko ;)

Dodatkowo na czarnym pasku ozdobionym, metaliczną akwarelą jest miejsce na króciutką dedykację, którą wypisuję na życzenie. Każdy egzemplarz pakuję osobiście ⭑

Z pewnością Pan Kalendarz ucieszy niejedną osobę bliską Waszemu sercu.

Zapraszam Was na nocny rok z Panem Kalendarzem:


Rozpocznijcie rok 2020 z Panem Kotem księżycowym. Rozsiądźcie się wygodnie w fotelach i wypijcie kawę posłodzoną Mleczną Drogą...



Oryginalne akwarele:



Koszt Pana Kalendarza to 89 zł plus wysyłka:

✶ paczkomat InPost (odbiór paczki przez Odbiorcę w paczkomacie) : 13zł 

✶ poczta polska (priorytet) : 15 zł

✶ kurier : 16 zł

Pan Kalendarz przybędzie do Was zabezpieczony w kopertę bąbelkową.
Przy zamówieniu większej ilości ustalam koszt kalendarza oraz dostawy indywidualnie .

*W przypadku wysyłki za granicę również ustalam koszt wysyłki indywidualnie .

Zamówienie proszę składajcie pisząc do mnie wiadomość mailową na adres: agata@cubik.pl 
o tytule : Pan Kalendarz 2020 , w treści proszę o podanie adresu wysyłki, nr tel do osoby odbierającej przesyłkę, wybraną formę wysyłki oraz króciutką treść dedykacji.

Mam nadzieję, że i ta edycja Pana Kalendarza bardzo się Wam spodoba:) i będzie Wam umilać nadchodzący rok.

A na koniec kilka kadrów z pracowni:







A tutaj możecie zobaczyć zeszłoroczne edycje Pana Kalendarza:

Pan Kalendarz 2019  KLIK

Pan Kalendarz 2018  KLIK

Pan Kalendarz 2017 KLIK

Pan Kalendarz 2016 KLIK


Kupując Pan Kalendarz wspieracie moją twórczość i moją małą firmę, za co bardzo dziękuję!

Magicznego roku 2020 moi Mili!

A.K


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz