środa, 12 stycznia 2022

Dobry wieczór!

 Dobry wieczór moi Mili!

Czy ktoś tutaj jeszcze zagląda?:)

Przyznaję, że bardzo dawno nic nie pisałam i zniknęłam z bloga... pełno tu pajęczyn i kurzu...ale nieśmiało myślę o powrocie.

Wiele się u mnie zmieniło... zostałam mamą w zeszłym roku! Nadal jestem ilustratorem i staram się łączyć moją ukochaną pracę z drugą pracą na pełen etat czyli bycia mamą.  Zatęskniłam do pisania i pokazywania kadrów z mojej pracowni to również super pamiątka dla mnie samej. A, że wieczory (kiedy moja córeczka Jagna zasypia) są czasem kiedy mam chwilę dla siebie to mogłabym napisać co nieco i pokazać skrawki mojego ilustracyjnego świata.

Napiszcie proszę czy jesteście za, dla mnie to ogromna motywacja! 



Agata

3 komentarze:

  1. Dzień dobry, a właśnie dziś weszłam, zobaczyć czy może coś jest :-)
    Proszę pisać, to chyba takie dobro obopólne i dla nas i dla pani :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, jestem i bardzo chętnie zaglądam wszystkiego dobrego życzę Pani w nowej roli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wpis!:))

    OdpowiedzUsuń