niedziela, 27 grudnia 2020

Pan Kalendarz 2021

Witajcie Moi Mili!


Bardzo czekałam na ten moment! Oto premiera szóstej edycji mojego autorskiego kalendarza. W tym roku pojawia się nieco później niż planowałam za co przepraszam ale musiałam się skupić na zdrowiu i nieco zwolnić z pracą (będę mamą :) ). 
Były takie chwile, że naprawdę myślałam, że Pan Kalendarz się nie pojawi :( choć bardzo chciałam go ukończyć, bo wymyśliłam coś ekstra i dziś troszkę jeszcze nie dowierzam, że się udało!


Ufam, że nic nie dzieje się bez powodu i tak miało być.  Późno bo późno ale nadal Nowy Rok jeszcze przed nami:)

Z ogromną radością w sercu przedstawiam Wam szóstą edycję Pana Kalendarza, wyczekaną przeze mnie, zilustrowaną z czułością 💛 





Tematem przewodnim jest drzewo dąb będące domem dla wielu zwierząt. Tradycyjnie wystąpiła moja leśna ekipa oraz gościnnie pojawiły się niektóre gatunki ptaków oraz owadów. I jest niespodzianka!
Poszczególne karty choć oddzielne tworzą jedną dużą ilustrację będącą układanką i planszą do zabawy.

Pan Kalendarz jest wielowymiarowy: odlicza dni, cieszy, uczy i bawi. 
Wierzę, że pokochają go dorośli, a w szczególności dzieci. Bardzo bliska jest mi idea dawania drugiego życia przedmiotom i cieszę się, że po ukończonym roku Pan Kalendarz nie zamieszka w szufladach lecz nadal będzie radował serca jako układanka i plansza do zabawy w jednym.  


Zapraszam na rok z Panem Kalendarzem!



Pan Kalendarz ma format a4 w poziomie i został wydrukowanym na szlachetnym papierze o grubości 260g/m2. Całość została otulona bibułką z złotym listkiem dębu i zapakowana w tekturowe pudełko przewiązane białym sznurkiem. Pudełko zdobią winietki - na jednej z nich jest miejsce na króciutką dedykację:) Każdy egzemplarz pakuję osobiście, a dedykację jeśli sobie ktoś życzy mogę wypisać osobiście:)





Tradycją jest już kalkowa strona będąca zapowiedzią dalszych miesięcy :




Wybrane miesiące:












A teraz niespodzianka jaką przygotowałam! Po ukończonym roku przycinamy karty od góry i dołu tak by pozostała sama ilustracja i tym samym otrzymujemy 12 kart układanki.





Okładka również dostanie drugie życie. Wycinamy leśną ekipę do zabawy:) :




Dzieci mogą teraz teraz ułożyć karty w jeden duży dąb poznając przy tym nazwy miesięcy, ucząc się cyferek i nazw poszczególnych zwierząt, które zamieszkały konary tego drzewa.
Karty można układać na podłodze lub za pomocą taśmy można przymocować je do ściany. 
Drzewo na wysokość 103 cm i szerokie jest na ok. 60 cm.





Wyciętymi zwierzątkami mogą bawić się i tworzyć własne historie :








Po całej zabawie karty można schować do pudełka, w którym mieszkał Pan Kalendarz ;)



A poniżej oryginalne akwarele:



Koszt Pana Kalendarza to 95 zł plus wysyłka:

✶ paczkomat InPost (odbiór paczki przez Odbiorcę w paczkomacie) : 13zł 

✶ kurier InPost : 16 zł

Pan Kalendarz przybędzie do Was w kopercie bąbelkowej.
Przy zamówieniu większej ilości ustalam koszt dostawy indywidualnie .

*W przypadku wysyłki za granicę również ustalam koszt wysyłki indywidualnie .

Zamówienie proszę składajcie pisząc do mnie wiadomość mailową na adres: agata@cubik.pl 
o tytule : Pan Kalendarz 2021 , w treści proszę o podanie :

* adresu wysyłki,
* adresu mail,
* nr tel do osoby odbierającej przesyłkę,
* wybraną formę wysyłki oraz króciutką treść dedykacji ( jeśli dedykację mam wypisać osobiście)

W wiadomości zwrotnej prześlę dane do wpłaty.

Mogę wysłać Pan Kalendarz bezpośrednio do osoby, którą chcielibyście nim obdarować:)

Mam nadzieję, że rok 2021 okaże się być dużo lepszym rokiem dla nas wszystkich. Życzę Wam tego z całego serca. Niech Pan Kalendarz umila Wam przyszłe miesiące i cieszy oczy. Choć zwierzątka pozostają w swoich domkach to spotykają się nawzajem i odwiedzają więc niech to będzie dobry znak na Nowy Rok :)

A na koniec kilka kadrów z pracowni:











A tutaj możecie zobaczyć zeszłoroczne edycje Pana Kalendarza:

Pan Kalendarz 2020  KLIK

Pan Kalendarz 2019  KLIK

Pan Kalendarz 2018  KLIK

Pan Kalendarz 2017 KLIK

Pan Kalendarz 2016 KLIK


Kupując Pan Kalendarz wspieracie moją twórczość i moją małą firmę, za co bardzo dziękuję!

Dziękuję!

A.K


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz