środa, 25 czerwca 2014

Zamkowe Legendy

Moja ilustratorska współpraca z castles.today narodziła się rok temu i trwa do dziś.  Michał Nowakowski jest pomysłodawcą i założycielem tej strony, która oprowadza nas po najpiękniejszych zamkach świata. Castels.today powstało z chęci dzielenia się swoją pasją jaką są zamki, ich historia zamknięta w grubych murach oraz krążące legendy. Castles.today zwraca się również do najmłodszych :) i ogłasza konkurs: Zamkowe Legendy!

Zamkowe Legendy to projekt skierowany do uczniów szkół podstawowych. Jest to konkurs ilustratorski, a nagrodą jest 3 dniowa wycieczka dla całej klasy do wybranych zamków Szlaku Orlich Gniazd.



Mój smok zachęca wszystkie dzieci do wzięcia udziału w konkursie, a ja zachęcam do wspierania tej akcji. Pomocna będzie każda złotówka. Zebrane środki zostaną przeznaczone na wycieczkę - nagrodę.

Szczegóły konkursu oraz informacje dotyczące wsparcia projektu znajdziecie tutaj KLIK

4 komentarze:

  1. Przepiękne są Twoje ilustracje! Absolutnie magiczne i bajkowe. Mam pytanie: jakimi farbami malujesz (chodzi o firmę), szukam jakichś dobrej jakości akwareli na prezent urodzinowy, a w internecie tyle opinii, że już powoli się w tym gubię. :)

    Pozdrawiam, Milka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:) moje ukochane akwarele to Białe Noce w kostkach. Można je kupować w zestawach lub na sztuki - dostępne są w sklepach dla plastyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Jako, że cenię ciebie bardzo jak blogerkę to chciałabym bardzo, nominować cię i zaprosić do wzięcia udziału w akcji na moim blog pt.: "moja pracownia". Wierzę, że zarówno czytelnicy jak i ja byli by bardzo ciekawi gdyby zobaczyli taki post. Będzie mi bardzo miło jak chociaż wejdziesz na bloga i zobaczysz całą akcję. To nic wielkiego jednak dzięki tobie i współpracy innych blogerów może wyjść na prawdę ciekawie. O efektach całej pracy zamierzam stworzyć magazyn, który później będzie opublikowany. Dlatego myślę, że warto wziąć udział i jeszcze raz zachęcam. Więcej informacji na moim blogu.

    Pozdrawiam. kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Zuzia! Jak tylko czas pozwoli chętnie wezmę udział w tym projekcie:) Sama lubię podglądać biurka i pracownie innych ilustratorów:) Cieszę się, że o mnie pomyślałaś:)

    OdpowiedzUsuń