środa, 19 kwietnia 2017

Ilustracje na pamiątkę Chrztu Świętego.

Witajcie :)

Obiecałam wpis na temat ilustracji, które będą idealne jako pamiątka Chrztu Świętego.
Jako, że mamy jeszcze kwiecień i cały maj przed nami jest to idealna pora na wpis o tej tematyce.
Ilustracje, które wychodzą spod mojego pędzla będą oryginalną pamiątką na lata. Na podstawie wiadomości zeszłorocznych, otrzymanych od osób, które zamówiły u mnie ilustracje wiem, że taka forma prezentu bardzo im przypadła do gustu, a co ważniejsze bardzo pozytywnie zaskoczyła najbliższą rodzinę:)) Jest to dla mnie dowód na to, że moje ilustracje są idealną pamiątką z tak ważnego dnia jakim jest przyjęcie Chrztu Świętego.

Zebrałam realizacje tegoroczne oraz z poprzednich lat. Jak sami zobaczycie temat ten można zrealizować w przeróżny sposób, dzięki temu każdy może znaleźć coś dla siebie:) Lubię podchodzić to każdej realizacji kreatywnie, również w kwestii pamiątek Chrztu Świętego.
Aby nie przedłużać, zaczynamy - Zapraszam!

 Chyba najczęściej malowałam i nadal maluję ilustracje z aniołkami:) Moją ulubioną ilustracją jest aniołek z chmurką i modlitwą do Anioła Stróża:




Dla chłopców aniołki ubieram w spodenki, dla dziewczynek w sukienki:)
Zamiast modlitwy umieszczam czasem wybrany fragment z Pisma Świętego:



Aniołki trzymają w rączkach serca, ulubione owoce, maskotki, czasem też wsiadają na rower:





Zwykle te ilustracje oprawiam w ramki 25x25cm, ale do wyboru jest też większa rama 50x50cm:




lub 30x40cm i 40x50cm:


Malowałam jednego Anioła Stróża z sercem:






 A tutaj ilustracja z dwoma aniołami i kołyską w ramce 40x50cm :

dla Kazia:





 dla Kubusia w ramce 25x25cm:



dla Julianny w ramce 30x40cm :



dla Kaji:



Dla Bolka namalowałam ilustrację inspirowaną tymi powyżej, ale namalowałam rodzinną kołyskę, przekazywaną z pokolenia na pokolenie oraz ukochaną żyrafkę:


 




Anioły Stróże z dzidzią w koszyku Mojżesza, ubraną w ulubione śpioszki:




Podobna stylistycznie ilustracja dla Helenki:




dla Hani:




 A teraz przykłady na to, że do  tematu ilustracji na Chrzest można podejść w przeróżny sposób:) Niekoniecznie skupiając się na wizerunku Anioła Stróża.

Ilustracja może przedstawiać ulubione miejsce na ziemi rodziny, np pomost nad jeziorem.
Taką ilustrację namalowałam dwa lata temu:  od rodziców dla Janka:



Często w ilustracjach przemycam skojarzenia z nazwiskiem:

Lwia rodzina dla Zosi :




dla Julii o marchewkowym nazwisku:


dla Stefka (o tej ilustracji i zaproszeniach pisałam ostatnim razem KLIK):


Bardzo często wybieram ilustracje spośród tych, które już kiedyś namalowałam.
Są to Tulizwierzątka, Misie Juniorzy oraz inne ilustracje, które mogę spersonalizować tak aby były pamiątką na okoliczność przyjęcia Sakramentu Chrztu Św.


Jakiś czas temu namalowałam Tulimyszki dla Hani:



 ,a w tym roku dla jej siostry Zosi:


Hania nieco większa myszka obejmuje mamę:)


Były też Tulimisie:

dla Antosia w ramie 50x50cm:



 dla Tymka w ramie 40x50cm :




Pan Polarny w balonie dla Bruna:


 


Misia Junior , która zagościła również na zaproszeniach:





Misia Grizli dla Lenki:



Namalowałam również ulubioną lalkę szmaciankę Emilii:



Do każdej ilustracji mogę dołączyć ręcznie malowaną dedykację o dowolnej treści :





Do ilustracji mogę również dołączyć ręcznie malowaną kartkę pamiątkową:




Jak widzicie do tematu ilustracji podchodzę na różne sposoby:) Słucham oczekiwań moich Klientów, dopytuję o szczegóły, często pomysł sam się kształtuje od razu, czasem muszę nieco pogłówkować ale to jest najfajniejsze w mojej pracy, zawsze kreatywnie!

Jeśli poszukujecie prezentu lub dodatku do prezentu z okazji Chrztu Świętego- chętnie pomogę i namaluję idealną pamiątkę, pamiątkę na lata:)


Niektóre Ilustracje (pomijając te z aniołkami i kołyską), które przedstawiłam będą również idealną pamiątką Pierwszej Komunii Świętej. O ilustracjach na tę okoliczność również planuję wpis w niedalekim czasie:)


Tymczasem wracam do kolejnych zamówień i życzę Wam dobrego dnia!
Napiszcie proszę czy lubicie takie formy prezentu na okoliczność Chrztu Świętego?

A.


3 komentarze:

  1. Piękne ilustracje i świetne pamiątki. Jak już kiedyś pisałam, wyjątkowe, bo spersonalizowane. Poza tym niepowtarzalne. I od serca. Tym razem urzekły mnie tulimyszki. Fajnie, że obie dziewczynki będą miały taką pamiątkę :-)
    Powodzenia i weny twórczej!
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ilustracje, jestem pełna podziwu! ;-) Mam pytanie odnośnie ramek, czy to są ramki z Ikea? Drewniane czy plastikowe? Czy zaopatrujesz się w jakimś sklepie internetowym bądź stacjonarnym? Będę wdzięczna z odpowiedź :)

    Pozdrawiam serdecznie, Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, czy maluje Pani jeszcze pamiątki z Chrztu ?

    OdpowiedzUsuń