niedziela, 12 sierpnia 2018

Kadry lipca.

Witajcie niedzielnie:)
Zapraszam na kadry mojego lipca. To był miesiąc, w którym miałam mniej pracy i dzięki temu mogłam nieco odpocząć :) Lipiec zaskoczył nas przepiękną pogodą, to był bardzo udany miesiąc! Sporo się działo dobrego:)


1 lipca wybraliśmy się na Chrzest Święty Hani:


Namalowałam Hani Anioła Stróża:


W Panu Kalendarzu czas przewrócić stronę:


Ślubniki od koloru do wyboru ;)







Oj:) sukienki od polskiej marki Aeterie to już uzależnienie ;)



Łódzka Polówka czyli kino letnie pod chmurką:





Kolejne zamówienia:






Jedziemy do Berlina!
Mieszkamy w wschodniej części, bardzo artystycznej:))


Odwiedzamy hale z antykami:



i inne artystyczne miejscówki:





Tamtejsze kawiarnie i restauracje serwują pyszne śniadania i lunche.
Zwóćcie uwagę na szklaną słonkę - ekologia na najwyższym poziomie. Plastikowe słomki żyją kilka minut po czym lądują w koszu na śmiecie...a szklane mają dłuższe życie...




Dzielnica Kreuzberg i kolejne sklepiki, między innymi dla plastyków:












Suweniry:


Zamiast magnesu na lodówkę przywieźliśmy kadry z fotobudki :)




z M:





Upolowałam lampkę imbryk:





Pyszne śniadania:





W takich miejscówkach:







Ogromne platany dawały cień w te upalne dni:





Powrót do domu. Po wizycie w Berlinie stwierdzam, że Łódź ma coś z tego miasta, a w szczególności OFF Piotrkowska.



Przyszedł! :D :




Moja Toshiba ledwo już zipała i pojawił się czas na zmiany, zaczęłam od nowego komputera:




Ślubnik z danielami :





Na dachu czekamy na zaćmienie Księżyca i pojawienie się Marsa:




Tej nocy odchodzi Kora.... robi się bardzo bardzo cicho... ;(((((



W tych upałach nawet kot się rozpływa.... ciężko jest pracować ale na szczęście są wiatraki.
Nie narzekam bo wiem, że za kilka miesięcy będziemy mieć zimę i będziemy marzyć o słońcu:








To wszystkie kadry lipca:)
Mam nadzieję, że i Wy mieliście udany ten miesiąc.




























2 komentarze:

  1. Milo sie oglda i czyta. Milo pozdrawiam :) asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirujący blog! Bardzo piękne i ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń