wtorek, 5 marca 2019

Kadry lutego.

Witaj luty!

Gustav Klimt i słynny Pocałunek w wykonaniu Pana Polarnego i Pani Lis, reprezentuje ten miesiąc:



Spotkanie na kawkę u Gusi. Jadę zobaczyć przedpremierowo produkty nowej marki Layette, którą stworzyła Gusia. Zobaczcie jakie cuda ! KLIK


Po powrocie czeka na mnie w paczkomacie coś miłego:)


Jaka piękna Narnia w Łodzi!



Niedzielny obiadek i smaki Malezji - Char Kway Theow:




Ilustracje czekają na wysyłkę:


Cięcie...


...tylko końcówki ;)


5 lutego świętują wszystkie Agaty:))


Słońce coraz częściej zagląda przez okna:) Tekla to uwielbia!



Tradycyjnie niedzielny wspólny spacer, a potem kawa :))


W kawiarni i sklepie motocyklowym jednocześnie:) ZNIKĄD DONIKĄD.



Nocny Pan Jeleń:


Szkice...










Pracuję nad wielkim formatem:



Kiedy pierwszy raz namalowałam Wielką i Małą Niedźwiedzicę marzyłam aby kiedyś móc malować ją na formacie większym niż A3... podjęłam się wyzwania..


I oto efekt:))) o szczegółach przeczytacie tutaj KLIK






 Kiedy Kot ma parcie na szkło ;))))) :


To był twórczy tydzień:))) czas na niedzielną kawę :


Pogoda coraz cieplejsza:) można założyć sukienkę!

Z nowym tygodniem nowe wyzwania ilustratorskie:



Gwasz idzie w ruch!


Twórczy bałagan, w którym najlepiej mi się tworzy:





Zaczynam ilustrację dla Tymka z jego ukochaną ciuchcią...



...ale efekty pokażę Wam w kadrach marca;) bo to koniec migawek z lutego. Bardzo króciutki był ten miesiąc ale nadal intensywny. 

Mam nadzieję, że podobały się Wam moje lutowe kadry.
Pozdrawiam Was i do następnego!

A.


1 komentarz:

  1. Szkoda trochę że dopiero dzisiaj wszedłem na ten blog.Z tego powodu naprawdę jestem bardzo smutny.

    OdpowiedzUsuń